suuuuuck

asså jag kan faktiskt inte städa... de e en av dom få grejerna jag SUGER på,.... ju mer jag städar desto stökigare blir de?.. å de går ju egentligen inte ihop!
så undrar om jag ska lägga ner de projektet nu?.. neeeeej för de kan jag inte för då får jag sova på soffan inatt och svälta!

igår hände det som jag sååå länge har fruktat.. där kom de monstret krypande...SPINDEL nr 1...örkörkörkörk.. kan inte ni svin vänta tills totte slutat skolan innan ni stööör... för JAG HATAR ER!

igår jobbade jag imörn ska jag jobba idag har jag varit ledig igår kväll var jag hos parke idag har jag å mudde gått igenom sbg stan.. tog en kvart!

big city liiife

ne nu har jag varit och köpt citron.. tog me maj 120 kr fast den kostade bara 2.50 BILLIGT.. ska ju tvätta rocky balboas shorta... sweeeeet... vad kan jag om fläckar? allt allt allt..

mmm idag ska jag göra falukorv och makaroner.. lääängtar.. fast denna gången ska jag steka korven UTAN plast.. dom borde ha texter på packeten när plasten ser ut som korva skinn .. annars slutar de illa och smält plast smakar sådäär!

liiiite pics från helgen kanske? JAAAAA DÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0