sooooooooooooligt

klart man skulle jobba på årets varmaste daaag!:. jag hade kunnat bada idag assåå walla!
ne de hade jag inte becourse jag ahr ont i mina körtlar lr va de nu heter som e på halsen!,... skulle cyklat till jobbet men de går inte när man e öm i körtlarana =D

andreas sa att han hade operatrat bort sina körtlar... sen kom vi på att de va mandlarna HEEEEE

har drivit me tutte idag.. de slutade med att han blev typ sur som typ en citron.. HUMOR... tyckte jag men inte mr T

nu sak jag se om jag orkar träna... aaaah känns jobbigt vill bara bädda ner maj i soffan men wtf de blir ingen playa 09 av de... lol
hoppas de e jätte soligt imörn... då ska jag sola.. för jag e blek.. vill bli brun.. längtar till turkiet JAAAAA DÅ!

valburg?.. haha sjuukt överskattat att planera sånt dååå

laajter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0