sooooooooooolen e här

AAAAH i juuust loove solen asså...siksiiksiiiik

MEN jag har redan bränt maj för första gången this year... va ute i solen HEELA dagen igår on work.. på kvällen va min fejja som en stekpanna me swear.. sweeeeet.. vf inte bränna sig den 3 april?

anywaaaay igår va de soome fiesta hos josefule.. sen TOOOONA.. haha pisss liiite folk men jag hade kul så länge jag va där men sen drog jag rätt tidigt...

hemma låg tutte å kollade på tv.. jag cpade han.. OVÄNTAT.. han blev tossig och skulle lyfta maj.. lr ja han lyfta maj men sen helt oväntat när jag hänger där å chillar SLÄPPER han maj... de va liksom bara NOOOOOOOOOOOOOOOooooooooo
PANG med pannan första i baken... BULA och SMÄRTA.. men han tyckte jag överdramitesierade för jag slog ju inte ut någon tand?!?!??!!

så idag liite bakfull med en bula i pannen men annars everythiing is GREEEEJT

vi ska snart ner på stan å köpa presenter,.. till parke och macke.. ska bara få han å sluta spela FIFA.. goood luck charloock

ikväll blir de kanske bian..sweeeeeeeeeeeet

leeejter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0