sooool

jaa idag somnade jag i solen på jobbet FAST på rasten ofcourse...såååå sköönt.. vi ställde klockan så de inte skulle ske något misstag..sista dagen å allt BAAH...arbetsförmedlnings fuckeers her i coooome!!

jag begriper inte vad jag har sysslat me inatt... men tydligen klockan 1 så enligt min mobil har jag försökt skicka två sms till totte å två till jalle men alla blev avbrutna..

sen vid halv 5 vaknade jag TOTALLT vaarm asså de va heeöt sjukt..kändes osm jag hade 50 graders feber miiinst... haha tottes linne va genomblöt SRY...

så jag har tydligen börjat träna i sömnen me.. sweeeeeeeet!!!!

idag kom korab hem me.. lr inatt... så imörn ska jag träffa han.. har inte sett röken av honom på 4 månader DAAAMN.. ska bli feeeeedt begriper ni väl!



SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0