snaart lördaaag =D

hur hann jag göra allt innan när jag jobbade?.. jag hinner inte ens nu när jag e leeedig..omgomgomg!!!

jaha i tisdes va de my birtdaaay.. årets VIKTIGASTE dag enligt maj... jag jobbade faktiskt på min födelsedag.. tack alla SOM KOM IHÅG min födelsedag!
hmmmmmmm...no komments...oförlåtligt! ingen glömmer min dag... de borde typ va dödsstraff på de...



jag å parke chillade på kvällen skulle kolla på film men de kom annat ivägen haha klart man inte gillade läget!

igår va jag å fija å elvis i trädenborg... cpade och fikade.. =) trevligt..elvis hade ryck.. sprang sprang sprang och sprang



på lrödag kommer mutt mudde å galenpanna att festa ihop JAAAA =)

imörn blir de malmö me mamma å tutte

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0