sjiiiiik

de känns som jag snart kommer bli sjuk!..
trött. fryser,svettas, känns typ helt svullen i halsen... jag e ingen dokter men de känns som de e sjuuukt... tar vi som en klackspark!

va nyss med om en nära döden upplevelse..KRYDD (gör min å tottes rörelse BAAAH). jag har varit å sagt ADJÖ till min familj kör lugn sakta och sjunger i bilen.. närmar maj SAKTA och säkert (trodde jag) rondellen
jag e på väg ut på rondellen då dyker de helt plöstligt upp en spök bil sooom verkligen inte va där nyss!
tuur att jag har super reaktioner och super bromsar!
och vet ni? i spökbilen satt LILL parke

ta de lugnt nästa gång ffs innan någon blir skadad ;).. hhaha klaaart att det aldrig e mitt feeel som kör som en drottning!

jajajajajajaaaa... nu har jag liiiiite bättre saker för maj!


sa btw HEJ DÅ OCH PÅ ÅTERSEENDE till korre igår.. han begav saj av till öst, väst, norr lr söder igen.. buu he be BAAACK =)

SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0