påååskmust

nu e heeela påsk helgen över REDAN..bububu.. aja idag e ju me kvar faktsikt=D

torsdag: efter jobbet stack jag hem till lasse där jag å totte servrades tacos MMM.. sen snabbt ner till systemet.. sen va de dags för öl and some innebandy.. de va jag å grabbarna...sweeeeet
men de va naaajs.. fast efter innebandyn ville alla hem till oss å spela rockband.. men NJAA... de slutade me att totte and tha gang stack till jp å jag gick ner å solade (!!!) haha oväntat

fredes: kom jalle och vi låg nere utanför mitt å solade SKÖÖNT.. jag å totte hade gräskrig... mina byxor ligger fortfarande här fulla med grääs..BAAAAH
sen kl 4 (trodde jag) skulle vi på påskmiddag... halv 4 står jag å sminkar maj å totte gör sinba behov på toan.
då ringer andreas..
-hej
-heeej
-kommer ni då?
-jaaa klockan 4 (iretterasd för e stressad å han stöörde)
- nej halv 4, vi står å väntar
- jaa säkert, kl 4
- nej vi e på parkeringen
- eller hur
-ja
- nej klockan 4 va de

sen ger han telefonen till pappa som bekräftar halv 4.. STRESS.. men de göööör inget..
efter påsk bordet va de bara till att tagga hem och korka upp..GOTT
sen va de TOOOOONA four laaajf.. kuluklkul.. parke stod å dansade själv MAHAHAHHA

jag gick hem.. lägger maj.. efter ett tag kommer totte å macke (macke skulle va utklädd som terosit å skrämma maj) dom fick inte liv i maj.. jaaag sover djupt ibland =D.. dom hoppade på maj å cpade maj som faaan INGET MINNE

lördag: slöade heeeela morgonen... sen va de bara till att packa väskan å CYKLA hem till parke.. där va de grillning with tha chickas.. sweeeeet.. donna attackerade maj 2 GÅNBGER omgomgomg (en chiuauuauau)
vi cpade en del.. va menningen att de skulle bli k-stan men slutade på altona.. lr ja visa gick ju hem..MJÖÖÖÖ
vid 3 kanske kommer totte å ante hem.. jag har visst somnat på soffan..
v cpade liiite.. jag å parke cpade liiite
men klockan 6 va de tags attge upp for real.

söndag: slöe dag nr 2... klockan 3 påskbord me annloo å lasse,,... treeevligt
spelade jenga.. jag välte typ heeela tiden i slutet.. vilket innebar snappsar så man höll på att SPY
sen spelade vi chikago OCH GISSA VEM SOM VANN båda gångerna?..INTE totte iaf... nej nej nej ANNA NILSSON... caaaashen rullar in!
jag va gryyyyym... OCH jag e en bra vinnare =D

nu e de beee mooovie... jag skulle sovit nu men va tvungen att tvätta.. mjöööö... ska in å hoppa på totte.. vf ska jag va vaken själv för?..juuuuuuuuuuuuuust de

leeejter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0