MITT HÅÅÅR!?!?!

jaa igår bestämde jag maj för att vi skulle testa en hemma blondering.. borde fattat att de skulle slutat i KAOS!
jalle tycker de va skiiit kul att dra ut slingor från mössan..nooot...
mitt hår blev röd/orange/blont/brunt

OJHSAN

fick en akut tid hos frissan idag..

hon visste inte rikgit hur vi skulle lösa de.. DÅ E DE ILLA

BLT kom tänkte..heeeell noo att dom sak börja fota å greja när jag ser ut som en apelsin i huvuet.. men jag slapp va me på bild..

nu har jag varit där... blev inte som de va tönkt men hon har gjort de bästa av min hårsitutaion.. nu kan jag nog till å med visa maj ute utan att ha någon slags undercover

martin skrattade åt mitt hår när jag tgräffade han i stan imrose... inte alls kul om ni frågar maj...

VAD HAR VI LÄRT OSS AV DETTA?!?!
- never färga mitt kära hår hemma igen... inte till en ljus nyans iaf BAAH

Kommentarer
Postat av: Krisse

HAHAHAHAHAHAH

2009-04-20 @ 22:46:25
URL: http://smashjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0