Män som hatar kvinnor

jaaa varit en biio weekend JAAA DÅÅÅ

idag har jag å parke varit å cyklat.. sen stack vi till ica gymmet å viberarde liite =)
sen bytte vi till next room där ett solarium å en massage stol stod GREEEEJT.. aaa maaaayn vilken skönd stund jag fick jag sväääär.. parke fick till å med säga till maj att inte stöna så högt så att resten av personalen inte börja undra..smaaash

seeen ut å gå me kuushe å hänga liite me honom.. sen va de grilla hamburgare med totte lasse å annloo =)
MUUMS
seen vidare hem soofta lite sen taggade jag tottsy å parke på bio IGEN.. de svider liite å säga men jag gillade denna filmen FAST den va svensk.. bryter mitt mönster liite men whaatever!!!
jag råkade hälla min vattenflaksa upp å ned rätt i ansiktet på maj själv.. de va osmart!

nu tror jag att jag ska sooova för ska ju upp tidigt imörn och CYKLA till jobbet.. sen ut å springa sen bär de nog av till hälsingborg me totte och compani å look at some fuuschbaall

sov blött dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0