leeedig

min första lediga veckodaag på EVIIIG heteeeer.. de har varit skönt.. MEN fick ställa klockan för jag skulle tvätta... traaaaadigt... begriper ni väl!!

ajaa ledigheten varade inte så länge.. ska jobba imörn igen haha

jag e me stupied.. arbetsförmedligen e stängd idag så vi va tvungna å ringa ditt å anmäla oss typ... haha jag mitt sööt nööt ringde till deras kundtjänst..vad visste jag liksom?..

jag bara heeej, de e min första arbetslösa daaag..

hon bara jaaahaaaa...

jag: jaaa arbetsförmedlingen e ju stängd idag så dom sa att vi skulle ringa in..

(sölvesborgs arbetsförmedling e stängd och jag ringde till hela sveriges kundtjönst)

Hon: jahaa men detta e kundstjänst.. men var kommer du ifrån


sen kopplade hon maj till SBG..wowowowowowowwowow

jag å parke har beslutsångerst..
åka rullskridskor, spinna lr body pumpa..hmhmhmhmhmhm

men nu verkar de bli bodypump and spinning..sweeeeeeeet.. blåser som tusaaan.. då blir de motvind.. sådär kuuul

´SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0