jag <3 sooolen

min dag:

vaknade 08.30 av att femte världs kriget kom på besök.. men för ovanlighetens skull va de faktiskt BARA vägarbete i sbg?!?!?!.. VAAAAA tänker säkert alla.. de e typ inte sant! men att dom ska bygga om heeela stan samtidigt.. och en torsdag morgon precis utanför där jag bor..bubububuuu
somnade iaf om till 10 då dom kastade upp typ en bomb som sprängdes precis utanför mitt sov rums fönster..
då fattade jag att jag inte kommer få sova så länge.

gick upp... ut för att gå en runda...mitt största misstag!!
det va sååååååååååååååå varmt omgomgomgomg... sveeeett baby sveeeettt... kom hem å stack ut till falkvik där parke å mucke joinade maj och sooola å chillde..

vi snackade om sommaren AAAAAAAAAAAAAAAAAAH vad jag längtar...rock killebom m.m.m.m.m.m.m.m.m.m
TURKIEEET!!!

sen körde vi till ica... jag fick köra två varv på parkeringen.. såå lite folk va de!
vi köpte grill maad.. ikväll blir de grill paartuy at parkes place.. ALLA e välkommna...Danagatan 13A philadelfia kyrkan

nu vä'ntar jag på jalle sen ska vi CYKLA:. kan sluuta hur som heelst..till parke där de blir grill å drick liiita

seees i dimman



coolaste kidsen i staterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0