HAHHAHA

har ju heeelt totallt glömt bort och berätta om min å jalles träning i måndes... vi hade amry träning utomhus...

vi sprang runt en "plan" sen säger tränaren att den sista person ska springa om alla så hon/han kommer längst fram.. sen ropade hon KÖR.. då springer Jalle förbi maj.. och i och med varken jag lr Jalle var bland dom sista så frågade jag va tusaaaan hon sysslade med samtidigt som jag fick väärldens skrattanfall å kunde knappt springa..
det visade sig att jalle hade uppfattat det fel.. hon trodde att ALLA skulle tävla om att komma fram först så när den stackars tjejen som va sist skulle springa om Jalle började jalle kubba som faaan
HAHHAHAHHAHAHAHHA

sen körde vi någon sort stafett.. vi va två å två och det va jalles tur efter jag sprungit i mål... då ropar tränaren nästa gång ni kommer ner gör ni utfall (vi hade precis gjort armhävningar).. jalle springer de går skit bra jalle kommer fram alla UTOM jalle börjar göra utfall... jalle lägger sig ner och gör armhävningar... hon tittar bort på maj.. jag har typ satt maj ner för jag SKRATTAR too moutch hahaha...

det va en roooolig träning!

jahaa imörn e de valburg... sweeeet..hoppas de e sool så jag kan SOLA

grey´s nu ffs

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0