haaaaaarry poootter

går på tv..ettan.. DOM E PISS SMÅ...sööda

glömde nämna två things innan.. jag snodde ett sånt AS stort påsk ägg på jobbet och fyllde de med godis å gav totte =),.. snäll som jag e... jag har nästan kä'kat allt själv.. men packade ner en bag i hans väska



MMMM...

MEN nu e de slut på de godaa... ord diet till sommaren... fast alkohol is aloude

sak 2:
i fredes hotade den där baggen till granne med polisen haha.. jag försökte smita genom att springa ner för trappan men hon hann ifatt...typ.. 10 min sen ska de va tyst annars ringer jag snuten BAAAH... snygg pyjamas btw

jobba två dagar denna veckan.. sen it´´s OVEEEEEER


aaaa NAJ.. nu kom jag på att de e ballar av stål... harry sorry


SES


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahha =) du har sån trevlig granne anna

2009-04-14 @ 23:26:01
Postat av: Krisse

HAHAHAHA SNYGG PYJAMAS !!!!

2009-04-15 @ 18:02:36
URL: http://smashjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0