EN VECKA

jag har gått å trott att de varit måndag all daaay.. när jag kom på att de redan va tisdag gick allt mkt lättare =D
inatt kommer korab hem.. men han ska iväg å..hmm.. tömma första HAHA
SEN E DE BARA EN VECKA TILL MY B DAAAAY..omgomgomgomg =D

fast de kommer nog inte va någon speciell dag haha eller jo de e ju min födelsedag men jag lär inte göra nåt speciellt... jag hoppas att några av mina fuckfajs vänner kan hänga med maj ;D..MJÖÖÖ...

på lördag e de kalas... å nästa lördag THA FEEST.. heee ska bara fixa a place innan vi börjar bjussa pepole for reaaaal..

så detta betyder att totte kommer komma hem denna helgen OCH nästa =) sweeeeeeeeeeet
han får faktiskt liite kreed att han kommer hem i två helgen i rad for lilla min skull.. jag tycker de e snällt snällt snällt... fast jag mer lr mindre tvingat honom.. BAAAAH

fick jobba till halv 7 idag... TRÖTT.. stott upp heeeela dagen..ONT i benen..skiiit i de de de de de de de de..

ajaaa fija e i egypten... hon fyllde år i lördes.. UPPS:. glömde göra glory inlägg till henne.. får göra de sen i efterskott..

sista work day imörn.. feett knas.. ska nog inte sova på torsdag?..EEEEH johooo

c yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0