Biff a la danmark

jaaappp... eller hambrugare åt vi hos lasse innan.. jag gick å åt upp all gurka totte hade skivat upp.. han blev tossig HAHAHA..huuuuuur kul som heslt om ni fråagr maaj!

har precis haft ett dramatiskt hej då nere vid tåget.. (tävlade om vem som fick slå sista slaget) jag vann =D
men OTTE kommer på fredag igen TJUUHUU

nu kommer snart jalle.. vi ska nog ut å gå sen ska vi färga mitt hår.. heeeee.. vet inte HUR ännu.. men whaaatever
sen kommer parke å mucke me sen e de WIPEOUUUT.. haha sååå kuuul
FELIX e kungkungkungkung..

på tisdag e de min födelsedag =).. då ska jag nog till malmö.. skulle ditt på fredag igentligen å åka hem med OTTE men nu måste jag nog jobba å när man e arbetslös får man ju itne tacka naaj.. inte ens i kiruna bububububu
ska till arbetsförmedlingen imörn me.. eller jaa ska ju försöka komma ihåg de iaf.. HEEEE

PÅ LÖRDAG SMÄLLER DE... 63 års feeeesten JAAAAA DÅÅÅ

neee HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0