APRIIIIL APRIIIIL

1 april idag..kan lika gärna döpa om den till VÄRLDENS roligaste dag!!

om jag har lurat å cpat folk idag?..JAAAAA
(tävlat i världens tråkgiaste skämt)

kush: inbrott i lägenhet
fia: hela sbg stod i lågar
mudde: att handbollen vill ha tillbaka oss som tränare )D
Jalle: att en olycka hänt på jobbet så mitt ben har krossats
parke: att jag skffat en hund
totte: att jag har blvit kär i elias

vänta bara tills jag berättar den historian parke ;D

MEN SEN HAR VI DOM HÄR PRATIKAL JOKES.. som jag älksar mooore then ever

1. hälla vatten i pirres vante
2. lura j.p att någon satt hans cykel andra sidan hamnen
3. leif har håll i sin tröja (han letade å letade innnan han hajjade BAAAH)

skulle gjort en varsinn suprise till j.p å totte men.. men har heeela kvällen på maj =D

mitt å martins april skämt:

kransen har cyklat upp till verkstaden, vi hittar hans cykel.. kör ner den till matsalen, tar in den i matsalen... parkerar den framför alla kaffe atomater .. skriver en lapp: OBS parkering förbjuden kransen..
sätter oss nöjda ner lagom till fikan..

kransen kommer han blir SUUUUR (jag har hållt på med han hela dagen med små saker, han tåll inte skämt skiiiit KUL)

iaf han anklagar MAJ direkt.. utan att blinka..
fikan tar slut vi går ut...jag å martin återkommer liite senare för att flytta cyklen från matsalen till omklädningsrummen och framför kransen skåp.

vi skyndar oss ner innan vi slutar så vi ska se han reaktion.. han går in genom matsalen ser att cyklen e borta han skinner genast upp och utbrisetr med världens smajl.. har du tagit ut cyklen anna?
HAAA han trodde att han hade vunnit..
han öppnar dörren och går in i omklädningsrummen... sen hör man ett JÄÄÄMRA... sen stängs dörren

idag har variiit en RIKTIGT roolig dag on work liksom!!!

ut å gå i VÅREN.. riktiiigt naajs väder..ME LOOVE

ses

Kommentarer
Postat av: Krisse

HAHAHAHHAHAHAHA

2009-04-01 @ 19:56:03
URL: http://smashjunkie.blogg.se/
Postat av: HAHAHHAHA

HAHAHAHHAAAAAAAAAA

2009-04-01 @ 20:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0