anna virrpanna

mitt smeknamn på jobbet och ibland till å med av maj själv!

som idag.. jag tvättar..går ner och ska lägga in tvätten i torktummlaren..NIMT... pappa ringer.. jag längger in tvätten.. jag går ut å går i en timme, jag hälsar på bibbi, jag handlar på ica jag går å solar jag kommer tillbaka till tvättstugan
JAAA där ligger tvätten blöt.. så nu sitter jag å väntar på den..

sen har jag kommit på ikväll att vi skulle regristera oss på af till imörn när vi ska ditt.. jag sätter maj ner och ska göra de.. FATTAR ingeting.. så nu får jag går ner där till kötthuvena imörn å dum förklara maj..sweeeeet!!

iblnad blir jag irretterad.. iblnad inte... idag BLEV jag de..

men skiiiiit i de..hoppas de e SOOOL imörn me..för idag tog jag av maj ena tjocktröjan, bytte min vinterjacka mot vårjackan, bytte min vinter köngor mot vanliga skor.. SWEEEET de e sooommar

jag va ute å gick två systrar lekte på gatan medans pappan var vid bilen

den yngsta (molly)
- vad gör du?
jag tittar på henne... vet inte riktigt vad jag ska säga
- hej

mollys pappa:
- men molly varför frågar du vad hon gör du ser väl att hon e ute å går

mollys storasyster
- exakt!

flum anna började skratta

sigge går å sjunger jag träffade anna i korvkiosks kön 24 timmar om dygnet

klockan 22.32 försöktes dagens första april skämt på specialitet nilsson

mamma: jag har blivit allergisk mot vatten
gick jag på de?..NEEEEEEEEEEEEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0