63 år

JAAA DÅ!!!!...

igår ordnades de some paarti för MAJ, fiiija å parke (numera ENBEN/FYRBEN)
de va sjuuuukt kul =D...trevligt att träffa all people alloveeer....missa bussen till karlshamn... meen de gjorde inget någon fick ju stanna kvar å hålla koll på nya rockey balboa...totten fiick själv välja smeknamn denna gången =)
he waaas on fiiiire....

DONNA har börjat älska maaaaaj.. e såååå glaaad...visste att vi en vecker dag skulle klatscha!

kl 9 imorse ligger totte å knackar maj i huvudet...heeelt oväntat ville han av å städa.. å de va ju tur för de toog liita tid... parke va ju inte till mycke nytta.. hon trilla å stukade ledbandet i fossingen HAHA..

De roligaste va när hon va i köket så skulle hon hoppa fram till diskhon och diska,.. de va halt på golvet.. krykorna löpte amok och parke trillade baklänges.. de gjorde så jag fick ett anfall... kunde knappt stå upp!!

sen en insident på ica:
jag snakade me andreas  i telefonen... vi e mitt uppe i samtalet när jag kommer fram till kassan.. han i kassan hälsar så jag hälsar tillbaka.. då hör jag andreas hej sen lägger han på?!?!??!.. hahah asså de va sååååå kul... jag fick ett skratt anfall och han i kassan begrep ingeting!
ringde upp andreas sen å förklarade för honom me.. han begrep ju inte vf jag sa hej då mitt uppe i vårt samtal hahahah...humoooor!

jag och totte har fått rota i en sopptunna idag.. vi anade att vi hade råkat slänga mackes medeccin å spruta.. när vi letat men inte hittat den så kollade vi i bilen... den va där!..SMART!

nu orkar jag inte mer.. SES

Kommentarer
Postat av: krisse

HAHAHAHAHAHAHAH HEJ

2009-04-27 @ 21:17:16
URL: http://smashjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0