typiiiiskt

Vi hyrde filmer en vacker dag.... vi kollade på dom dagen efter!
Ingen orkade köra och lämna dom.
Jag fick offra maj....

Satte maj i bilen och ser att någon satt på ett reklam blad på rutan (trodde jag) ireetterande tyckte jag!
Sätter på vindrut torkaren men lappen e som fast limmad.. whaatever jag kör endå!

Lämnar filmerna, kommer hem, byter om till tränigns kläder.
Kommer på att jag måste gå på toa, totte går ner i förväg.. efter toa besöket går jag ner!
Totte står me en lapp i handen å skrattar nöjt in my faace.

Jag funderar va de e för lapp.. tänkte att de kanske va någon check som just han hitta.KUL

Han ger maj lappen, jag fattar fortfarande inte vad de e!

PARKERINGSBÖTER!!!...

va hände med snäll vid JUUUUUUUUUUUUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0