s-s-s-straaange

idag på jobbet upptäckte jag värdlens kanske konstigaste skoskav...
De skaver på min fotkula så att den sänder ut någon sorts stråle till mina tår så de gör PISS ont!
efter att ha halltat runt å lidit halva dagen så tillslut bytte jag en sko.   
Så andra halvan av dagen gick jag runt me en obekväm å en bekväm sko! in your face beeetch

Lördes blev de k-tooown.. liiite abba feeeling slaaasch karioke on tha fiiijas place.. sen va vi på en bar som va 50+
.. lammkött.... mmmm
Men sen drog vi vidare.. å än en gång har jag kommit fram till att jag HATAR gin o tonic,.. hur många försök jag än ger de så e de totallt lönlöööst..ÖRRK

Idag fick jag skrapa rutorna alltså e de snart vinter och JUUUUUUUUUUL... <3<3<3<3<3<3<3<3<3






ja å fia e knappt grymma på att fixa jul bilder iaf



laaaaaajteeer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0