RallyAnna

Va å körde gocart igår FAAAAAAAAAAAAAAAAN de va såååå roligt!
Mitt första varv va inte de bästa, ja va as nojig å kröp fram genom kurvorna å tänkte mest shiiiiit ja kommer välta bromsa bromsa bromsa BROMSA...
Men ja eftersom jag inte e någon liten beetch så fick jag ju ösa efter första varvet när jag hade insett att dom nog inte välter så lätt plus att jag hade en viss press på maj!

Trotts att jag verkligen va GRYM och hade förtjännat en plats i A-finalen så fick nöja maj med näst sist i B-finalen!!
Fast att de sved att inte vara med på pris pallen, den va upptagen av Pirre, Andy å Macke!

I fredes va de liite feest, joys, krille å linn va här and we staaaarted a band.. spelade rockrockrock star sen va de tooooona, de va naaaaaaaajs...
vi kan köra ett gigg när som helst nu på vilket språk som helst =D
Nilsson gick som vanligt hem innan alla andra så miss totte kom hem å gjorde en brutal väckning on meee.

Igår efter gocarten stack vi hem till macke å festade lite.. jag va riktigt lätt road å hade as kuuul!
haha typ som när jocke drog i pirres armhår å pirre sa till jocke att han skulle sluta nipas HAHAHA klassiker

idag e de farsdag.. man måste tydligen skaffa kids för att få en dag!

 Usa va en great tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0