JUUUL

nu e de snart jul igen nu e de snart jul igen nu e de snart jul igeeeeen!
På söndag ska grejerna fram JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
köpte pepparkakshus av parke idag som jag ska tvinga totte att sätta ihop =)

NU e de största av mina problem löst!
Alla som varit hos maj sista tiden, ni kom ihåg den pumpen som låg på bordet?
den jag har frågat alla om den va riktigt lr inte.
Jag har ju alltod stått för att de bara va en prydnas pumpa, men igår kastade totte den på maj och vi upptäckte att den va riktigt den smashades totally...örrrk örrrrrrrk...
fick en del gegg å kärnor på maj!

Alltid något spännande som händer på nettelbladsgatan 1 högst upp,
Igår morse var det marmelad krig.. det va kletit!
Mitt hår gick sådär bra att kamma ut, jag va i överläge först men sen efter en snabb vändning
så hamnade jag i en kletig svacka!

mendelöööösersig!





höööst fiiija



höööst niillsssssson





vinterjulvinterjulvinterjulvinterjuuuuul


igår snöade de lite JAAADÅÅÅÅÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0