H-h-halloweeeeeeen

JAAAAAAAA... halloweeen igår ännu ett gyllene tillfälle att fula saaj.. allt var bestämt, allt var köpt, allt var fixat jag skulle va NUNNA..
 MEN halv 6 fick ja typ kalla fötter skickade till fixar fia å hon löste mitt problemas =D
Jag (men insperation tagen från marco) satte ett fette sår i pannan sprayade "vit" färg i håret and dooone.

Hemma hos jojjan bestämde vi för att limma på spindlar för man såg ju SÅÅÅ mkt halloweeniare ut då. Jag skulle SJÄLVKLART ha min på kinden å i och med vi inte hittade något limm som va till för människo skinn fick vi ta fias nagel limm BRA DÄÄR..
Jag smetade först på lite, sen lite till, sen öste ja, sen ångrade jag maj!...oväntat
Jag tar väck spindel, lite av limmet å lite av huden ..AJ.. så idag e jag sårig, limmig å lite iritterad attt de inte stod på nagel limmet att man inte skulle ha de i ansiktet!

Linn stod för den fettaste entren inne på altona.. hon får lära maj de moovet tills nästa gång!

Idag har jag and daddy lagat min bil... han tvingade upp maj tidigt så däröfr får han skylla sig själv att jag låg å sov i bilen 3 fjädedelar av tiden!... men de gööör inget pappa fixar.
i´morn ja då kommer totte heem JAAAA jag slipper va udan maaad meeera.. tradigt när man har lika mkt laga matkunskaer som en 5 åring..men whaAaaTever

Nu måste jag gå å ta mig en planerare om när jag ska våltgästa linn and krisse in tha pölseland... dom har hittat ett uteställe som bara e klockrent för mig!..sweeeeet

laaaater


Kommentarer
Postat av: Krisse

Ja att det inte stod på flaskan att man inte ska ha det i ansiktet lixxxom...DAAAAAAH!!

2008-11-08 @ 10:14:32
URL: http://smashjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0