=D=D=D=D

igår va den efterlängatde dagen! JUUUL MARKNADS taaajm!!

Jag övertalade tutte att köra in till k-stan me... han sa ok men du får bara gå in på hm (!!), ok täntke jag bättre än inget.
Men han tröttnade efter ett tag på maj inne på hm, så han gick ut å satte sig... sen när ja va färdig tog jag tillfället i akt att smyga förbi honom.
Och grym som jag e lyckades jag, så där hann jag några affärer till innan han httade maj. Nöjd =)

Sen va de eko eko eko ååååååååååååååh EKO som gällde.
Jag hade kunnat bo där inne.. de e sååååååååå mysiiigt jappjappjapp.. så handlar liiita jul grejer!

Ledig idag me och aktiv som jag e ska jag absolut inte göra någonting idag..sweeeeet

Kommentarer
Postat av: Hemskthemligt

Jag ser fram emot inflyttningsfezzzzten på EKO!

2008-11-08 @ 22:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0