z som i zooombie

GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP

idag e jag såå trött att jag tror jag e sjuk!... jag håller till å med på att somna när jag går, sjunger, kör, jobbar, sitter..  HELA tiiiiden...

kan vara för:

hade sunes julkväll igår me danskarna
tvingade maj själv att vara vaken till ett tutt pogram
SEEEN när jag äntligen skulle gå å lägga maj då bråkar totte me maj å VIPS va jag ur mitt koma läge och blev pigg igen!!! AHHH

så somnade kanske 2 klockan ringde halv 6.....1,2..3....3 timmar och en halv timme....
sen jobba i 28 timmar typ!

sen e jag faktikst HUNGRIG...

imorse varierade jag min frukost:
6 polkagrisar med lakrissmak
3 toblerone bitar
3 bitar från paradis asken
1 klementin

nu har vi bara en och en halv paradis, en och en halv aladin, en romerska båge, 16 mjölk choklad, ett toblerone, en annan ask och lite polkagrisar kvar sen e allt slut =D... får nog äta som faaan för enligt mina planer skulle de vara slut imööörn

imrorn e det nyår afton och enligt en tradition jag har så vet jag inte rikitgt vad som händer....
i år heller! SWEEEEET


nu ska jag sticka hem å ÄTE

höööörssschhh

Kommentarer
Postat av: Krisse

Hela kostcirkeln där ja!

2009-01-01 @ 17:23:59
URL: http://smashjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0