LEVERPASTAAJ

jaa leverpastaj och anna i ett nötskal...
för typ ca kanske 3 veckor sen köpte jag ett leverpastaj packet... för två veckor sen tog jag me den på jobbet för vi hade inte ätit så mkt av den här hemma...
å jag gillar ju leverpastaj mackor soo WHY NOT?
ajaa jag jobbade mån,tis,ons och leverpastajen va gooood!
kommer till jobbet sen på måndag morgon och ska bre mina mackor... då har lite av leverpastajen fått en konstig färg... jag kollar på datumet bäst före 090103.. de e ju chill bill tyckte jag!
ät mina leverpastaj mackor på tisdag me men då hade de kommit ännu mer konstig färg.., wtf!?!?!
ledig på onsdagen!

kommer illbaka på torsdag tar min leverpastja burk och brer mina mackor å den konstiga färgen har ökat ännu mer... så nu tänker jag att jag sa faktiskt fråga mina bordskamrater!
så jag undrar vad de e för någpt å visar dom,... dom svarar helt lugnt.. de ser ut som mögel! VAAAAA??

ursäääkta men den 3 januari är ett bra tag till, e nära att blanda in en advokat när dom visar maj en text som man typ va tvungen å ha världens starkaste glasögon på sig för att se.
öppnad förpackning håller i 5-7 dagar.. ÅH SHIIIT

Slutsats:,. anna har ätit mögel leverpastaj i.. se hääär... 1...2....3...4............5 dagar!!!!!!!!!!!!

och totte drog slutsatsen attt de va förklaringen på min konstiga mage..AHA

klättt julgrannen idag och ska sååå lägga in en bild när jag hittat kamera sladden!! wuhuuuuuu JUUUUUUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0