JUUUL KUUL

jaaa nu en julen över =(=(

i tisdes va en av dagarna i mitt liv där jag hinner göra väääldiigt mkt.
upp kl 5, iväg till ullared gick där inne ett tag hittade liite julklappar å köpte maj faktiskt en våååg.... men tror inte att den funkar =D

sen vidare tkill gööööötebuuurg... va inne i stan lyssnade på jul musik å sprang runt som tossingar för att handla sista julklapparna..(dagen innan julafton)
sen bestämde jag å totte oss för att gå runt i massa oliak affärer peka ut vad vi önskar oss sen skiljas och välja ut vilka julklappar vi ska ta.
dettta gick suuper bra vi skilldes åt MEN efter en stund ringde totte... ja kom inte ihåg vad du har pekat på...GAAAAAAAAAAH oväntat haha så vi försöker leta upp varandra sen börja om från början, nästan, sen skilljas igen haha
sen träffade vi tottes kusin å hennes polare sen taggade vi till lisebergs JUULMARKNAD... gooot daamn va myysiiiigt.
vi såg tomten, rudolf å kompani och massa annat....vi vann på schoklad julen FETT...

ser alla värdlens lyckligaste guurl


TOMTEN


jag å rudolf och o.g totte


vi vann massa lalla =)

en wooonderbaaar dag me happy happy ending.

GOOD JUUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0