JUULDAGEN

japp... and taaajm för ttotte å chrisses biirthdaay feest.

vi va hemma å käkade julfrukost GOTT som tusaaan, seeen hade jag lite små brottom och vi ska inom och plocka upp chrisse, han e seeeeg, jag väntar i bilen, ringer runt liite, väntar typ 20 min, ringer totte, vi kommer säger han, väntra liite, dörren öppnas, båda kommer t me jätte smaajl...
så säger dom du kan köra vi lånar chrisses pärons bil.. GAAAAAAAAAAAAAAAH... e.b haha

vi fick en god mat grej uppe i klubbstugan sen började thaas party!
liite senare å liite lulligare, ska miss jojjan ge på saj et försök att lyfta maj å totte! haha samtidigt... detta e born to misslyckas och det gör de big taajm...
vi trillas (oväntat) jag trillar med huvet före och slår i pannan, blir lite snurrig i bollen och får en fin bula, jojjan landar antagligen på sin väska och krosar typ allt däri inklusiv sin kamera...världes klumpigaste totte hände de ingeting me, de va säkert han som landade på min panna.

inte nog me de s¨å kom vi inte in til altona de för to moutch pepole!!

inte nog med det så imorse så hade jag PISS ont i magen, går in på toan och spyr upp all julmat =( jag menar ALL julmaat me..ÖRRRK

hhaha ringde parke sen som berättade att elias hade dansat runt granen.. hahaha humooor


ja å macke macke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0