danske laaand!

JAAAA idag skulle vi åka över till pölseland,..kolla in tottes skola och strössa på ströget!
dagen började sådär bra med en jordbävning (SOM JAG MISSADE!!)för de va ju någon som INTE väckte maj!
sen blev vi stoppade av snuten, tur att inte jag körde jag hade blivit så nöjig och bara kört vidare!

men sen flöt dagen på bra till vi kom till skolan och totte hade nett samtal me en av lärarna och jag satt me med.
då kommer helt plötsligt rektorn och börjar prata me maj med... jag visste att jag hade svårt för danske men inte SÅ svårt!!

rektorn: ska du med börja här
Anna: vaa?
rektorn: ska du med börja här
totte: nej de ska hon inte
rektorn: vad gör du?
anna: haaa?
totte: vad jobbar du med
anna: ahaa.. i hamnen
rektorn: va gör du där?
anna: haaa?
rektorn: vad gör du där?
anna: alltså jag förstår inte?
totte: VAD GÖR DU DÄR
anna: jahaaa....ehm allt möjligt.
rektorn: vi vilken stad
anna: haa?
totte: sölvesborg
rektorn: va faan e de för något.

rektorn bestämmer sig för att gå. Han tar maj i handen.

rektorn: hur säger man ha det bra på svenska?
anna: detsamma

hahaha dansk-anna in tha house!

värt och nämna... ströget e typ en enda lång gata.. anna och totte går vilse!
 see yaa laajter

Kommentarer
Postat av: DANSK

HAHHAHAHHAHAHAH

2008-12-18 @ 18:11:09
Postat av: Krille

HAHHAHAHAHA ! hoppas du hälsar på ofta så språket går flytande =)))

2008-12-20 @ 20:45:35
URL: http://smashjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0