dan före dan före dan före dopparedagen

på onsdag händer dee...JAAAAAA

känns som jag börjat min vandring mot JULFETMAN

i onsdes julbord på jobbet alltså MASSA gröt..mmm..
torsdag rester på jobbet alltså MASSA gröt...mm
i fredes lite rester alltså GRÖT:. inte lika gott

plus i torsdes fyldde tutte år GRATTIS då blev de tårta.. plus att vi fick tårta på jobbet.
kalas igår TÅRTA... blev mkt över så idag har de blivit mkt TÅRTA haha tjooock

i fredes va vi hos jojjan å spelade rock band.. jag va grym som vanlgt



igår va de KALAS för tutte... trevligt trevligt.. kollade på alla bilder från new york typ 500 st haha
MINNEN wonderbart... typ anna vilsen i new york.. jag borde göra en film

sen spelade vi ofcourse rock band å så det kan låta..klassiker
 sccchhhhnygga


jag å en på jobbet va ute å körde i fredes.. sen vinkar han på varenda bil vi möter.. å ja liksom va faaan känner du alla eller? han bara naj men annars kommer de bara någon du körde å kolla in i bilen men hälsade inte så därför hälsar jag på alla.. HAHA smaaart.. så efter de satt vi båda och roade oss med de.. haha faktiskt riktigt kul

nu ska nilsson diska.. tottte har mutat maj om jag fixar all disk från igår så bjussar han på pizzza.. easy money som nalle puh skulle sagt!

HÖÖÖRCCCS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0