ännu ett år!!

JAAAA ett till år när jag får påminna alla om att jag har NAMNSDAG!!
9 december = ANNA!!!!... hathers

inte ens en TÅRTA

hmm i helgen va de good things på gång
i fredes SUPRIISE partie on toona for tha razz konstigt nog så gick de suuuper lyckat han anade noothing =)
i lördes va de juuulbord me jobbet.. som varje år händer de suuper grejer som visa aldrig kommer att få glömma hahaha naaasty
e nog ändå stoltast över mitt å johans totally andnööd haha.. visa just can´t take it å e liiiite sura på maj! men whaaateveeeer de förgyllde min kväll, dagen efter, igår och idag

nu boorde ändå mudd kludd pallra sig hem så vi kan ta JULFIIIJKA å tjöta liite neews

längtar tills helgen då ska granen in woohooo sen på måndag ska vi till götet på liseberg julmarknad and shooopings

ska försöa få upp e.b tutte nu me för vi ska sola sen göra pepparkaks hus försök 2.
Försök 1 va ingen hitt... först rasade ena väggen in å när vi skulle limma fast den (med glasyr för vi trodde de användes som limm också) så sprack hela glasys påsen, vi blev sura och åt upp huset!





laaajter

Kommentarer
Postat av: Krille

Hahaha Jeeeeesöööös !

2008-12-13 @ 16:36:07
URL: http://smashjunkie.blogg.se/
Postat av: Muddan

Va så säker ;) jag kommer snart..

2008-12-14 @ 22:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0