annasomivärdenPAUSE

min nedräkning på denna arbetsdagen går mot tha end,...2 1/2 timma kvaaar giiiiidd!

helgen ahar gått cp snabbt...
i fredes var jag seeeeeeeeeeeeg och hade ont i pannan efter juldagen så med liiite övertalning och as licking fick jag totte till att kolla på moovie me maj!

i lördes var jag nästan ännu segare, låg i mina julpyamas byxor, AS FINA, till typ 5 då taggade vi upp till furulund och spelade lite fuchball och drack liite cervesa! MMMMM
sen va planerna liite dimmiga, men jag hem å duscha och vänta på the boys.... vi hade glömt och käka middag den dagen och jag va JÄTTE hungrig!!

totte kommer hem först och i handen ser jag den..KEBABRULLEN..mums... jag fick smaka ett bet lr två, sweeet!
efter det traskade jag,totte å colle hem till macke...
haha på ditt vägen halkade colle och trillade raklång baklänges HAHAHAHAHAHAHA.. om jag tyckte de va kul?.. ehh
laaajer hokade krisse and linsey up at mackes department.
de va naaaajs.. liite musiiiik.. liiite plattande av hår haha... en en liteen leeek de va naaajs...
klockan blev 5 och då bestämde saj de lilla sällskapet för att dra hem till oss på rock band... haha med tank på att min granne klagade kl 11 en fredag så va de en litn risk att dra hem kl 5 en lördag..
men whatever leeet´s do it!!
jag va kung som vanligt på basen... somnade liiite före dom andra men satte ett rekord för de senaste halv året har jag somnat typ före två every party niiight BAAAD

igår fick jagdra upp en trött totte å en trött colle ur sängen oc tvinga dom me till ikea... så en dag på ikea med två gnälliga snorungar som tyckte synd om sig själva och som tyckte allt va jobbigt kunde gåt maj på närverna MEN jag älskar ikea så nooothiing or NOBODY kan förstöra my daay.

precis när vi satt oss i bilen kom jag på att jag va rikligt med kissinödig...fick gå in på ikea igen (detta va populärt för gnällspikarna som bara ville hem å sooova).. haha och för att komma ut fick jag gå igenom hel ikea igen å inte ens en blind kan motså att kolla på alla saker ENGÅNG till =D=D=D=D
jag va glad, tutte va tosig och colle hade ingen talan!

laajter


Kommentarer
Postat av: Krisse

Heja Hatten och Rockbandet!

2009-01-01 @ 17:25:07
URL: http://smashjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0