Wierd

Förra inlägget låg kvar glömde visst publicera när jag va i Barca :)
Ajaaaa men nu har jag varit hemma ett tag!
Va sååå kul att träffa totte saknade verkligen han som FAN! Missade helgen med brudarna i Oslo men de fick de va värt :)

Förra helgen va jag på mc fest... De va bara konstigt haha!
Jag j.p å Fille! Järngänget!

Jag å krille kollade på sinister i torsdags! O M G! Den va feeeett obehaglig!
Igår chokladen jag josse å krullet till lets dance,
Nu sitter jag på tåget påväg till maaaaaalmöööö! Wopp wopp!
Ska ner å hälsa på pillisen! Hennes mamma å vilda är också där så får två flugor i en smäll så att säga!
Chill helg med lite shopping sen ska vi kolla på zlatans hus!
Hoppas han e hemma :D

Seee yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0