spring?! were did you go?

WTF?! snö....allvarligt talat...buhuu!

jag vill ha VÅR nu nu nu nu nu!

igår på jobbet fick jag en snöboll i ansiktet, som va fylld med grus.. jag blev kål svart i fejjan! HA!

jakten på min celsius...keep going!... jag älskar den drickan... jag blir high on life när jag drcker den haha! dricker jag den innan träningen vid 7 kan jag typ inte somna där på kvällen sen!.. den jag drack igår verkar ha suttit i hela dagen idag... varit liiiite väl toppad =D är nog för vi ska festa imorgon...wooopp woooopp! hoppas på karlshamn, hoppas att komma utanför sbg gränser kanske? haha

ikväll har jag varit hos andreas å lotta, men fått mysa med bibbi å esther istället för casse för han va inte hemma... men de gillade bibbi =) she got all my time...sweeety!

imorgon bitti ska jag upp! ta morgon promenaden sen hem å käka frukost sen har jag satt upp mig på 2 pass, cx å grit... se om jag pallar de ;)

håller på med planerna för min 25 års fest med, kändis tema är jobbigt HAHA! eller komma på allt till alla... O M G!

taaataaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0