peerfekt helg :D

denna helgen har jag hunnit med....allt!
i fredags va jag först på familje runda, casse va inte lika glad som han brukar haha!
sen på kvällen hade jag parke å krille lite öl provning! mums! förutom en som inte va så mums! weed ölen, fy fan vad äckligt!

i lördags vaknade jag kvart i 5...wtf! gick upp kvart i 6 för va tvungen att tvätta håret innan jag skulle jobba, vi inventerade i lördags... fyyy faaaan vad jobbigt de va! tillslut snurrade alla siffror runt i skalen!
efter de va de snabbt hem sen byta om sen iväg å hämta pillan sen gasen i botten till k stan!
där jag shoppade rätt mkt faktiskt,
1 par tränings skor, en tränings jacka. två tränings linne, två vanliga linnen, 3 par trosor, 2 kjolar, 2 par öronhänge, 1 ring, och 1 års present till ludde =)
vi åt buffe på kinan innan vi åkte hem =) myyyys!

hem å svira om skypa lite med totte sen korka upp =)
vi va först hos mig sen hos jocke sen någon tony sen altona =)
faktiskt mkt folk på typ alla man kände haha!
efter altona gick vi hem till jp å kokade korv =) muuuuums!

idag började jag å pillan med att gå ut på kaninholmen (tror jag) och åt salad till frukost sen gick jag hem till jp å lövet å hämtade upp dom, drog å köpte grill grejer ¨gick hem till jockennn å grillade korv =)
sen gick vi ut på bron igen... haha! kuuuul dag ju =)
sen gick jag hem å tog mig en liten nape

jag ska göra ett bild inlägg efter detta, från mobilen =) bilder e ju liiite roligare än denna boken jag just skrev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0