Blue!

Idag har de varit lika kallt som vanligt på jobbet! Yaay! Jag får försöka värma mig på andra sätt, idag gjorde jag en blå näsa på Stiffe! :/
- har jag fortfarande ett märke imorgon Anna så har du sått din sista potatis!

Haha så kan knappt bärga mig tills imorgon! Jag dööör om hans näsa e helt blå haha!

Ikväll har jag först bodypumpa! Sen kom Krille så körde vi ett leeeets Zumba pass med :D min motorik! HA! Kunde kolla mig i spegeln en gång på 1 timme annars fick jag vrål glo på instruktören, ändå köpte mina fötter amok!
Efter åt sa Krille
- Gud vad jag kände mig stel!
STEL din jävel?! Såg du roboten bredvid dig eller? Haha

Nu börjat snart mitt å pillans program: revenge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0