heldag med pp!

pillan å davve hämtade mig 10.00 imorse....då va jag fortfarande full... å jag har varit där till nu! ha!

först va vi på maxi i bromölla sen på shack matt sen pressbyrån sen ica sen åkte vi hem till dom å käkade frukost...korv å potatismos...mums!

jag somnade till travet å davve vann inget...

annars har de varit en mkt konstigt dag... vi har haft fest i sängen, vi har dansat en massa, vi har kastat gris, haft tum-krig å övat på sjömans bröst! sen käkade vi pizza...
sen skulle vi testa å festa.. jag kunde inte,..så de sket sig... jag droppade av pillan hos linus nu när jag gick hem =D hon tog med sprit flaskan... jag hopas hon tömmer den...själv HAHA!

igår va de altiona,....de va fedt =D

taaaack haaaaj

Kommentarer
Postat av: Pillaaaaaan

En väldigt konstig lördag med längesedan jag hade så kil haha

2013-01-29 @ 22:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0