hard work!

vart försvann tiden?!

i fredags hade vi fredags mys hos jalle... jalle berättade bland annat att de va tackvare hennes gluten som hon va ett ovanligt långt barn... haha! busade lite med ludde med innan han somnade =) på tisdag fyller han 1 år....omg!

i lördags chillade jag å parke, vi lagade tacos å började kolla på 2 filmer...som va kassa... kollade på postkodmiljonären haha när harlem shake kom.. fyyyy faaan vad kul de va! haha! vi spelade mkt candy crush! de jääääävla spelet... pissar på de!

söndags reeeensade jag garderoben big tajm! så nu vill jag köpa kläder =) sen va jag hos pillan å davve å käkade å spelade bingo!
mn jäääävla trend... har fortfarande ALDRIG vunnit i bingo?! gjorde ju inte saken bättre att både pillan å davve VANN! på olof 69 både två... aaaah!

denna veckan har sett ut som vanligt, jobba, äta, träna å sova =)

nu kollar jag på sveriges mäster kock och får insperation!

taaack haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0