HA!

mitt samtal till mamma:
- mamma jag har fått ont i ena bröstet
- då har du väl fått en smäll på jobbet lr slagit i där?
- neej
- det är väl en streckning lr nåt då?
- sträckning i bröstet? naae!
- jag vet inte vad de e då?
- jag har fått bröst cancer
- sluta nu anna!

haha jag har blivit heeeeeelt paranoid! så fort jag fått ont någonstans tror jag allvarligt att de e cancer lr någan annan döds sjukdom!
fäller jag för mkt hår har jag cancer, när jag hade ont i visdomstanden hade jag de,... och NU!
men alla får ju de, konstigt att man nojar!

i lördags va jag på rondella å lyssnade på bandet ; när snoret rinner..
i måndags festade fia med snooppy!? WTF! känns som vi e på olika planeter seriesly!
naj jag e inte bitter!

snöat hela dagen PERFEKT!

nu ska jag träna fast jag inte orkar... en sån dag när jag helt enkelt får tvinga ditt mig... fast att jag har så mkt träningsverk att jag knappt kan röra mig!

tatttttaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0