döende!

ja är döende! jag har ställt in min träning, inser ni hur dålig jag är om jag ställer in en träning? har legat nerbäddad i soffan sen jag kom hem!
så nu har jag gnällt!

helgen va awsome! family friday som avslutades med massage!..de va naaaajs!

lördagen träffades vi kl 12 hos mig käkade brunch smögåstårta sen begav vi oss till matvik! de ligger i karlshamn ute i en skog!
vi körde fast med tunnan, vi körde fast utan tunnan! HA!
men badade tunna gjorde vi! så de e väl därför jag e lite halvsjuk nu!
har adrig gillat att bada i såna grejer på vintrarna....bikini å snö hör liksom inte ihop? IDIOTI!
men nu vet jag att de inte kommer hända igen ha!

jag har kollat på två filmer sen jag kom hem...trassel å den första jag kollade på kommer jag verkligen inte ihåg?!
okaj allvarligt talat har jag fått en hjärntumör nu eller vad hände med mitt minne?...

prinssesan å grodan hette den!...fick gå tillbaka till sidan å leta upp den... bara för att bevisa för mig att jag inte e heeeelt dum i huvudet!

ööööh de e många borta på jobbet med... vilket suger feeeeett!
helst nu när jag känner att jag inte kan ta febern för har jag feber kommer jag känna mig mkt värre... å då gör jag de värre för mig själv i å med jag vet att jag måste till jobbet...fuuuuuck yeaaaah!

naaaahhheeeeee lite alvedon å nässpray sen en dusch sen sängen!

laaaajter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0