Om My way!

Hepp heeepp! Sitter på tåget! Feeedt uttråkad!
I need travelers homies! Kommer tjata ihjäl totte när jag kommer fram! Den enda jag pratat med va biljett Lisa å då sa jag bara hej å tack!
Har tagit med mig en celsius ha! Så får väl en coffiens kick lite senare! Good för antar att vi ska festa ikväll!
Landar 20.10 hoppas min väska kommer snabbt, fast alla andra resor får jag ju den sist om jag ens får den överhuvudtaget haha!

Igår när jag kom fram till kassan på Ica å skulle betala så har jag glömt mitt kort! Jag känner 9 av 10 som jobbar på Ica! Så klart va de den personen jag inte kände som va i kassan! Ha ofcourse!
Min väska väger 18,5 kg! För 4 dagar!
Jag är väderlös!

Seeee yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0