kassör panna!

ha! can´t belive it! idag skulle jag betala in våra avgifter! kände mig feeeett viktig när jag satt där med telefonen i ena handen framför datan, när chefen gick förbi å frågade om jag låg efter!
NEJ jag gör mitt viktiga kassör jobb! LOL
jag funderar alvarligt talat på att byta fack bara för att slippa va kassör... haha.. sen jag blev de har typ 5 personer byt... WHY! era donuts!

imorgon ska jag till barcelona å totte! just nu har jag packat ner:
1 par jeans
2 par jeans shorts
2 par leggins
1 tjock tröja
2 stickade tröjor
1 t shirt
6 linnen
1 skjorta

den e fullare än när jag åkte till l.a! jag ska vara iväg i 3 DAGAR! vääärldens sämsta packare...am i right am i ami right!

mkt KUUUL NU!
27/4-1/5 BARCA
24/5-31/5 MALLORCA
6/8-8/8 Rocken
14/6-15/6 GÖTET!

wooooopppaaaaaa! pappa kom igår å frågade vf jag skulle vara ledig den 7 agusti?.. jag kollade almenackan...en onsdag? tänkte någon drevit med mig å sa att han kunde riva lappen!
sen kom han på middagen å frågade om jag kommit på varför jag skrivit den lappen!
jag kollar allmenackan å kommer då på att de ska vara den 7 JUNI! AAAAAH rock fredagen haha! jag e sååå blåst! så från att vara tidigt med min ledighet är jag nu bland dom sista!
stupied white AAAS!

nej nu ska jag ner å köpa lös godis å kanel gifflar till totte!
frågade han vad för godis jag skulle ta, han sa att jag borde veta vad han gillar... jaaaa de klart jag gör... NAAAT! så nu får han skylla sig själv! fast kommer antagligen äta upp allt på flyget när jag e uttråkad!

taaataaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0